3 Mart 2012 Cumartesi

Sinerji notebook tamiri futbol maçı

Sinerji notebook tamiri futbol maçı için Galatasaray yeni transferler yapacağını bildirdi bunun için başkan kasadan bol miktarda para akışı olacağını açıklayarak ne dakar ciddi olduğunu kanıtlamış oldu sizlerin de katkısı ile ve taraftarlarımızın desteği sonu yeni şampiyonluklar elde edeceğiz dedi belki de buna en iyi örnek bir takımın kurucusunun heykelinin dikilmesi olabilirdi fakat yine de bir çok savaş kazanmış bir ülkenin topraklarındaki takımların bir ve beraber olması adına yapılan çalışmaların başı sinerji notebook tamiri kalecisi olacaktır. Gelin beraber takımımızı kuralım ve bir halı saha maçı yapalım zaten işten çıktım kafam biraz karışık ama mutlu ve huzurluyum herşey para değil arkadaş Ahmet Tek denen adam bana yapmadığını bırakmadı benim kafam şimdi rahat ve mutluyum kimse bana karışamaz biraz param olsa daha iyi olacaktı ama Pazartesi muhtemelen maaşlar yatacak biraz para fena olmayacaktır. Pazartesi bir arkadaşla iş görüşmelerine gideceğiz belki daha iyi bir iş bulabilirim umudu ile yola çıkacağım her şey daha güzel olacak bundan adım gibi eminim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder