19 Ekim 2012 Cuma

Balon Toplayan Ari


Balon Toplayan Ari oyununda bir yol üzerinde renkli balonları toplamaya çalışan arıya yardım etmeye çalışacaksınız.  Ok tuşları ile sağa ve sola hareket ederken Z harfi ile kırmızı balonları, X harfi ile ise Yeşil balonları toplayarak puan kazanacak ve bir sonraki bölüme geçeceksiniz.  Oyunu oynarken yanlış balon toplamamaya dikkat ediniz aksi halde oyuna tekrar başlamak zorunda kalırsınız. Oyunlari.be iyi oyunlar diler.


Tania Stotts-Cruz, o onun için Temmuz ayında ikinci çocuÄŸunu kocasının ailesi tarafından atılan baÅŸka bir bebek duÅŸ içine yürüdü ÅŸaşırdım genellikle kalabalık turist ve Aç sakinleri ile yüzey Lounge’de 32 yaşındaki annesi için benzersiz olarak kırmızı ve siyah bir uÄŸur böceÄŸi temalı duÅŸ içine dönüştü.

Bir akraba veya arkadaş bebek duş atma, uygun şenlikli bir atmosfer yaratmak eğlenceli bir parçası ise. Bazı insanlar gitmek tüm dışarı diğerleri daha basit giderken bir etkinlik planlayıcısı istihdam ederek do-it-yourself yol alıyor. Ayrıntılı parti planı beslenmesi ya da sadece biraz ilham başlamak istiyorum ister Internet bebek duş uzmanlardan fikirler geniş bir kreş kapıyı açar.


Stotts Cruz duÅŸ ona Balon Toplayan Ari tarafından atılmış ama kim annenin ilk bebek duÅŸ da dahil olmak üzere pek çok partileri koordine Kocasının kardeÅŸi tarafından arı oyunu tasarlanmış. “Bu birkaç kez yaptık ve normal bebek duÅŸ Tema pembe, bebekler ve kabartmak, dışarıya çıkmak istedim” diyor Quitugua, bir müşteri hizmetleri temsilcisiyle gta için. “Åžey ile gitti bu kez anne istiyorum, ben onu ÅŸahsen bildiÄŸim için düşündüm. Ben de dışarı sıradan olurdu o-cekti beÄŸenmek bir tema yönde gitti.”


“Etrafında aynı araÅŸtırma Balon Toplayan Ari ilk defa yaptım bu yüzden onunla çalışmış ve bunu kendi yapmak döndü gerçekten ilham verdi bana, bir ÅŸey buldum,” diyor. “Ben–yan basamaklı kelebekler ile bir bebek bezi pasta gibi çıktı ÅŸeyler kadar . Aslında bir düğün gördüm, Bütün Tema için ilham kaynağı oldu pasta deÄŸildi.”




Balon Toplayan Ari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder