21 Ekim 2012 Pazar

Hürrem Sultan Yemek Masası Hazırlama


Hürrem sultan yemek masası hazırlama oyununda Hürrem Sultanın hazırladığı yemekleri masaya yerleştirerek Hürrem Sultana yardımcı olmaya çalışacaksınız. Muhteşem Yüzyıl dizisinin ünlü oyuncusu Hürrem sultanın marifetli ellerinden çıkan yemekleri bakalım masa üzerinde nasıl dekore edebiliriz. Hep beraber deneyelim arkadaşlar. İyi oyunlar diliyoruz oyunlari.be ailesi



Et, ancak, sadece onun üzerine yerleştirilen et de parmağını ile ölçek aşağı düzenlenen yemin kasap satın almak vasıl. Bazen, annem ya da köfte haline geldi veya içine pirinç ve zemin-up zencefil enstantane ile birlikte yeşil biber dolması ya da Lahana yaprakları bir sos ile ben eziyet kasap izin hala can atıyorum ama nasıl yapmak için hiçbir fikrim yok.


Tavuklar, ancak satın ayrı olarak, canlı ve bahtsız bir tavuk bir kalem koşturup gelerek annem tarafından seçilen. Bir kez seçme, kurbanlık kuş hızla çok tecrübeli bir suikastçı tarafından sevk edildi ve çok hızlı bir şekilde ölü kuşlar bu gün için bilmiyorum yapıldığını yemin ederim. Bundan sonra onlar koparıp ve akşam yemeği olmak üzere eve taşıdı. Ve orada masal kilitleniyor.

I-ebilmek anımsamak bir belirli Cuma gecesi Kızartma tavuk tarafından her zamanki eşliğinde ve alışılmış iki taraf da dahil olmak üzere, çok büyük olasılıkla, (bazı tür bir tane papyon makarna ve sebze, bir tür belki aşırı servis pişmiş konserve bezelye ya da konserve olduğu dilimlenmiş havuç ya da, Allah korusun, haşlanmış ıspanak yapılan haftalık görünüşü.


Bu, tabii ki, yaşanmıştı üst bir yağ gibi yüzer tavuk yağ ince bir tabaka ile zorunlu tavuk çorbası ile ıslak kara yolu üzerinde yayılımı ve gerçekten şanslı olsaydı döllenmemiş bir tavuk pişmiş yumurta sarısı yumurta ki terim için talihsiz, anılan tavuk tarafından yapılan değil. Belki bir Salata marul, domates, soğan, havuç, turp ve kereviz ile yapıldı. Hiçbir pansuman. Üniversiteye gitti kadar soyunma var bilmiyordum. Bu sadece bir kase sebze oldu.


Neyse, o gece ve ben hatırlıyorum çünkü duanıza babam hala bizimle birlikte oldu, ben isyan-si olmak be 13 genç vardı biliyorum. “Ne, tavuk tekrar? Ben artık bunu yapamaz. Birisi bu konuda tavır almaya ve ben oldukça üzerinde yemek daha standı istiyorum.”




Hürrem Sultan Yemek Masası Hazırlama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder